Showroom
Construcția unor spații comerciale de succes se reduce la crearea unui sistem potrivit de management al facilităților la cel mai bun preț. Utilizarea unui iluminat cu leduri e deja un bun start. Apoi trebuie să adăugați posibilitatea de a controla fiecare aspect al mediului de lucru la fața locului sau de oriunde în lume. TELETASK redefinește „flexibilitatea” și „costul total al serviciilor”.
Obiectiv:
Un showroom și un spațiu de birouri are multe funcționalități electrice care pot fi integrate. Sunt sarcini de fiecare zi la deschidere și închidere de a controla un mare număr de sisteme. Într-o instalație tradițională, întrerupătoarele sunt folosite pentru controlul iluminatului, pereți falși, uși și porți, aerul condiționat, sisteme de difuzare a muzicii, draperii, obloane, etc. Acționarea acestora nu numai că ia timp pentru angajați, dar adesea sunt foarte complexe și au influență asupra siguranței și managementului energiei în birouri, showroom, magazine și în clădiri în general. Integrând majoritatea acestor funcții, riscurile și dezavantajele sunt limitate la minim în timp ce managementul clădirii poate fi făcut de oricine.
Avantaje:
Folosind sistemele domotice TELETASK în showroom-uri cu și fără birouri și spații de servicii are multe avantaje.
La accesul în clădire:
• Acces limitat cu carduri sau tag-uri de proximitate. Nu se folosesc chei și nu se pot face copii.
• Acces limitat pe baza nivelului ierarhic al utilizatorului și setări de management în cloud.
• Acces limitat în anumite zile și/sau intervale orare.
• Este posibilă inițierea unei condiții ca angajatul cu nivelul ierarhic cel mai înalt să trebuiască să fie prezent înainte de a se permite accesul celor cu nivel inferior.
• Când se deschid ușile sau porțile de acces automate se activează luminile, dacă este întuneric, prizele (PC-uri, copiatoare, mașini de cafea, alimentarea cu apă și alte sisteme sau echipamente).
• Înregistrarea automată a angajaților și a momentelor de intrare și ieșire.
• Controlul temperaturii în camere poate fi gestionat de la distanță dintr-o locație centrală dacă este necesar. Angajații locali nu au acces sau au unul limitat la setările legate de energie.
• O serie de magazine, birouri, clădiri poate fi conectată la sistemele de management TELETASK CONTROL TOWER pentru a le transforma într-o rețea.
• Alarmele tehnice și alte servicii sunt incluse. Monitorizarea energiei de la distanță cu ajutorul contoarelor inteligente este disponibilă.
În momentul deschiderii:
• Doar atunci când personalul necesar este prezent, luminile din showroom și sistemele de încălzire sau răcire sunt activate la sau înainte de ora de deschidere.
• Dacă nici un manager de vânzări sau de service nu a sosit până la ora de deschidere, este generată o alarmă locală și/sau prin SMS și/sau pe email către directorul general sau către managementul central.
• Angajații sunt informați printr-o alarmă acustică cu 5 minute înainte de deschiderea showroom-ului.
• Obloanele de siguranță se deschid.
• Ușile de acces în showroom și în alte spații sunt descuiate.
• Muzica de fundal și clipurile video demonstrative sunt activate.
În timpul programului de lucru:
• Panouri tactile sunt disponibile pentru controlul manual al iluminatului și a altor sisteme.
• Recepționistul are un control central pe PC al întregii clădiri, inclusiv asupra camerelor de supraveghere pe care le poate vedea pe ecran.
• Folosind ambianța pe panourile tactile de control, în anumite zone poate fi mărit volumul muzicii sau crescută intensitatea iluminatului de către oamenii din showroom sau de la distanță.
La închidere:
• Accesul în show room și în alte zone este blocat pentru vizitatori.
• Iluminatul neesențial este diminuat (dintr-o dată sau pe fiecare grup în parte).
• Toate luminile sunt stinse, funcționarea instalațiilor de climatizare este diminuată după un timp, muzica și clipurile video sunt oprite, iar mașinile de cafea și celelalte aparate electrice sunt deconectate.
La părăsirea clădirii:
• Toate echipamentele necesare sunt deconectate.
• Prin activarea sistemului de alarmă toate unitățile și sistemele integrate pot fi resetate.
După închidere:
• Echipele de service sau curățenie au acces pe intrarea principală cu carduri sau tag-uri de proximitate speciale sau telefoane inteligente. Orice acces este înregistrat.
• Luminile pot fi stinse, diminuate sau animate (simularea prezenței și securitate).