Hotel
Soluțiile TELETASK oferă noi caracteristici pentru managementul hotelurilor de dimensiuni mici și medii la prețuri foarte bune. Multe servicii și facilități din hoteluri pot fi controlate prin intermediul sistemelor integrate TELETASK, pentru a îmbunătăți calitatea serviciilor și satisfacția clienților, reducând în același timp costurile.
Oaspeții vor servicii rapide și de calitate, dar vor în același timp intimitate. Managerii de hoteluri trebuie să țină costurile sub control prin creșterea eficienței și reducerea complexității serviciilor. TELETASK asigură aceste nevoi în mai multe feluri. Pe lângă controlul iluminatului, al climatizării, etc. în camerele oaspeților, sistemul TELETASK integrează toate camerele cu celelalte servicii ale hotelului printr-o infrastructură comună de management. Acest lucru permite o supraveghere mai bună și un management mai eficient.
Sistemul domotic TELETASK este flexibil și poate fi complet adaptat la cerințele dumneavoastră. Mai jos sunt câteva idei de folosire a sistemului pentru reducerea costurilor în timp ce serviciile se ameliorează.
Recepția
Personalul poate trimite mesaje rapide de genul „vă rugăm să contactați recepția”, „taxiul dumneavoastră a sosit” către o cameră sau mai multe, economisind timp și efort. Checkin/out pentru recepționer înseamnă doar o apăsare pe buton pe o claviatură dedicată.
Aceste funcționalități sunt în standardul sistemelor TELETASK și pot fi integrate cu sisteme dedicate de checkin/checkout.
Room service și curățenie
Solicitările clienților pot fi primite direct de către personalul de curățenie direct pe un telefon sau o tabletă în timp ce lucrează în alte camere, economisindu-se în acest fel timp și energie. Sistemul anulează în mod automat cererile în momentul în care sunt îndeplinite, furnizând informații despre performanța personalului către manageri și informații în timp real despre starea camerelor la recepție.
Cu aceste aplicații, managerii de servicii și facilități pot avea o imagine de ansamblu a cererilor curente ale clienților și activităților personalului pentru a îmbunătăți planificarea resurselor și optimizarea serviciilor.
Siguranță și securitate
Sunt posibile și alte funcționalități suplimentare. De exemplu, conectarea alarmelor (de fum sau de altă natură) permite activarea automată a luminilor în caz d urgență. În mod similar, senzorii de calitate a apei și aerului pot iniția în mod automat măsuri de siguranță (de exemplu oprirea automată a robineților dacă apa dă peste, activarea ventilatoarelor sau a purificatoarelor de aer în cazul în care calitatea aerului scade și în același timp să alerteze managerii facilităților și personalul de securitate). De asemenea există posibilitatea unei alerte automate în cazul în care semnalul „do not disturb” al unui oaspete rămâne în funcțiune pe o durată prea mare. În asemenea cazuri, personalul hotelului poate verifica dacă oaspetele este bine sau are nevoie de ajutor. Funcțiile TELETASK de control acces pot îmbunătăți securitatea oaspeților, dar și a birourilor din hotel și a zonelor publice sau private.
Sistemul TELETASK poate fi dotat cu o platformă de comunicare deschisă pentru integrarea cu programe specifice și cu software de proveniență diferită.
Managementul energiei
Sistemele TELETASK oferă o contribuție specifică la reducerea consumului și, implicit, a costurilor energetice. Camerele de oaspeți pot fi controlate prin intermediul cardurilor de acces astfel încât atunci când se eliberează toți consumatorii sunt opriți, iar încălzirea sau răcirea sunt reduse. De asemenea obloanele sau draperiile pot fi trase în mod automat pentru a reduce pierderile de căldură sau supraîncălzirea. Aceste măsuri pot fi aplicate și în zonele publice ale hotelului.
Un panou tactil în fiecare cameră
Un AURUS-OLED în fiecare cameră de hotel permite oaspeților să controleze mediul ușor și intuitiv. Următoarele funcții sunt de obicei conectate: lumini (de orice fel, fixe sau variabile), obloane, draperii sau jaluzele, ferestre, ventilație, aer condiționat, sisteme audio-video, etc. Panoul tactil poate fi utilizat și ca un ceas deșteptător ușor de fixat care emite o alarmă sonoră și aprinde luminile de lângă pat. Pentru că ecranul folosește ideograme și text pentru funcțiile controlate, AURUS-OLED creează un limbaj virtual independent ușor de înțeles pentru oaspeții din străinătate, scăzând numărul apelurilor pentru servicii.
Instalația electrică
O singură unitate programabilă de control TELETASK poate gestiona un număr de maxim 50 de camere. Sau se poate utiliza un număr mai mare de elemente de control independente pentru crearea unui sistem complet descentralizat în care fiecare cameră are propria inteligență. Ele pot fi integrat printr-o rețea locală (LAN) și conectate cu sistemul de management TELETASK CONTROL TOWER sau cu BMS-ul hotelului. Acest lucru produce o funcționalitate mai bună, interoperabilitate și eficiență. Integrarea funcțională prin intermediul TELETASK High Speed Data Bus înseamnă că cablarea întregii clădiri este mult mai simplă decât în cazul unor instalații convenționale, ceea ce poate conduce la scăderea costurilor de instalare și mentenanță.
Suport tehnic rapid
Programul software furnizat o dată cu sistemele TELETASK este ușor de învățat și majoritatea schimbărilor de programare, atunci când sunt necesare, pot fi făcute de către personalul hotelului. Software-ul conține și un modul de diagnostic complet care ajută la depistarea rapidă a cauzelor și localizarea disfuncționalităților tehnice ale instalației. Produsele TELETASK sunt cunoscute în întreaga lume pentru fiabilitate lor ridicată, dar dacă totuși un component se defectează, simplitatea și modularitatea sistemului permit de obicei personalului de mentenanță al hotelului să-l înlocuiască în doar câteva minute. Conceptul TELETASK DoIP (Domotic over IP) permite monitorizarea de la distanță, controlul și diagnosticul unei întregi instalații fie de către personalul hotelului (la fața locului sau de la distanță) sau de către integratorul de sistem, subcontractorul pentru mentenanță sau alți specialiști.